01 oktober, 2009

Akkuratt sett ferdig

Hei Hei søtiser : )

Nå har jeg akkuratt sett ferdig Hotel Cæsar,
og skal se verdens strengeste foreldre, hoppe i dusjen og legge meg til å sove.
ikke noe annet å gjøre,
er bare kjei, slapp, svimmel, sliten og vil bare sove!
får ikke i meg noe særlig med mat og har feber ( 38,9 ) om du lurte.
så jess da, nå blir vel denne høstferien ødelagt.
Skal kanskje bort en stund da, men vet ikke om det går enda, men men..


Idag har jeg bare vært hjemme egentlig
Skjønner egentlig ikke åssen jeg orker å vaske leiligheta når jeg er sjuk.
litt rar kropp ass, er egentlig jævela slapp, men klarer da å vaske osv.
faen blir irritert. men men, skal ikek sutre over det, man blir jo sjuk har jeg skjønt også.


Nå begyner VERDENS STRENGESTE FORELDRE! så nå skal jeg se på det, og logge av pc'en og alt.
sove etter det.

Ønsker dere en riktig god kveld/ og natt.
sov godt å drøm søtt alle sammen! ( :


Xoxo - Nari Regina

Q: Har dere blitt sjuk?
Q: Ser dere på verdens strengeste foreldre?
Q: Pleier dere å vaske hus/leilighet når dere er syke?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar