29 september, 2009

Hei søtiser ;* sitter her å bare

Heei søtiser ;*


Nå sitter jeg bare her,

å venter på å se hotel cæsar : )
Er fortsatt ikke så mye bedre, spiser ikke, drikker bare vann og er sliten og slapp;/

også ringer jeg legevakta får å spørre om jeg faktisk kan komme ditt og sjekke hva det er.. men NEIDA, det er helt normalt til tider :s
irriterendes.


Idag har jeg bare

Jobbet, jobbet og JOBBET! veldig sliten. så nå venter vel dusjen på meg også senga neste ^^, Snakket lenge med Andreas i går natt : )
og det syntes jeg var så koselig^^
love that boy!



Før jeg logger av helt,

kan ikke dere prøve å si meg hva det at jeg er sånn kommer av?
Jeg spiser jo ikke, drikker nesten bare vann, vondt i hodet, svimmel, kvalm,
kaster opp og er ofte på do! Hmmm..



Men Men. logger av jeg søtiser
( :
dere får ha en riktig god kveld da ,
og sove søtt og drømme søtt til dere som ser bloggen min : )


Xoxo - Nari Regina
.

Q: Hva har dere gjort i dag?
Q: Følger dere med på hotel cæsar?
Q: Har dere vært sånn syk/ dårlig humør?

2 kommentarer:

  1. Je var sånn får noen dager siden, viste seg at je hadde influensa. legevakta må jo kunne gjøre ting for deg!
    uff, så latterlige folk.!
    god bedring :)
    Klem Anne Helen.

    SvarSlett
  2. uff da:/ god bedring:)

    SvarSlett