02 oktober, 2009

Nå har jeg nettopp

Hei og god morgen søtiser <3


Nå har jeg nettopp våknet og stått opp ifra sengen min.

ah, blir bare verre og verre for hverdag som går jo!
blir så irritert jeg, ringte liksom legesenter osv idag, men ALLE legene, og da mener jeg ALLE var jo borte pga høstferie :s var 1 lege som tok i mot veldig mange, men herregud, han har da mye å styre med han også.
så må vente til i kveld, så jeg får dratt til legevakta, får dette tar knekken på meg!:/


Nå skal jeg vaske klær, støvsuge og lage litt middag !
blir vel taco!! : D <3


Blogger mer i kveld! : )

xoxo Nari Regina.

Q: Har dere planer for kvelden? :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Takk for kommentar, jeg er ikke så mye på msn for tida..
    Men hva er det som har skjedd i fortiden din?
    Klem

    SvarSlett
  2. Det er så utrolig mye, men vil egentlig ikke ta det opp her liksom :/
    klem

    SvarSlett