04 oktober, 2009

Har snakket med min søte lille


Hei og god kveld søtiser : ) <3

Jeg ligger her og føler meg helt sliten og lei! ikke helt i form enda gitt.
men, i dag har jeg snakket med min søte lille herlige venninne Madeleine Sophie : )
har savnet deg så utrolig masse skatt, du er min lille søte fortsatt og jeg er fortsatt glad i deg! sånn som jeg alltid har vært vennen miin.
jeg kommer alltid til og være her deg og stille opp om det er no.. det vet du : ) <3
du er ei så fantastisk ei jente, aldri glem det :)
<3 Nari Regina er glad i deg lillevenn..


Nå ligger jeg bare her og hører på musikk! : )
ikke noe annet å gjøre enn og bare slappe av når man er syk.
elr, har jo vært en liten tur ute, og kjørt litt rundt med ei venninne, fikk lappen på Torsdag og hun var STOLT OG STORKOSTE seg. hehe : )
så nå blir det vel meldinger til hun hele tiden der det står * Liiiiine, jeg fryser kom og hent meg, liiiiiine skal vi råne ? liiiiine , liiiine ? haha :P


Nå skal jeg se på Robinson Ekspedisjonen og slappe av resten av kvelden : )

blogger kanskje senere i kveld, eller i morgen :)
Xoxo - Nari Regina


Q: Har dere snakket med en dere er glad i. idag?
Q: Hva har dere gjort i dag ? :)

1 kommentar:

  1. Utfordring:
    1. Skriv 10 ting om deg selv.
    2. Legg ved ett bilde av dine beste minner og fortell om det!
    3. Legg ut et bilde du liker og fortell hvorfor
    4. Legg ut et bilde du IKKE liker og fortell hvorfor.
    5. Så utfordrer du 5 til.

    SvarSlett